Jokaisen yrityksen menestyminen riippuu siitä, miten se onnistuu tuottamaan arvoa asiakkailleen. Asiakasarvon tuottaminen vaatii sen jatkuvaa mittaamista, johtamista ja kehittämistä.

Haluatko ilmaisen analyysin miten yrityksesi tärkeintä kilpailukykyä – asiakkaalle tuotettua arvoa – mitataan, kehitetään ja johdetaan?

Haluatko analyysin jälkeen päästä mukaan Asiakasarvon kehittämisen polku-valmennukseen?

Tätä tarjoaa Etelä-Savon, Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon mikro- ja pk-yrityksille Hallitustyöstä lisää asiakasarvoa hanke.

Hallitustyöstä lisää asiakasarvoa hanke tarjoaa yrityksille ja niiden johdolle kaksi selkeää palvelua, joiden avulla yritys pystyy arvioimaan tuottamansa asiakasarvon nykytilaa ja kehittämään sitä.

Asiakasarvoanalyysi – ilmainen palvelu mikro- ja pk-yrityksille

Analyysi on noin kahden tunnin mittainen tapaaminen kokeneen hallitusasiantuntijan kanssa, jossa käydään läpi miten asiakasarvo on tällä hetkellä huomioitu yrityksen johtamisessa ja hallitustyösssä. Tapaamisessa on hyvä olla mukana sekä yhtiön ylintä johtoa että hallituksen edustajia.

Tapaamisen jälkeen yritys saa kirjallisen analyysin siitä miten yritys tällä hetkellä tunnistaa tuottamansa asiakasarvon, miten sitä mitataan, johdetaan ja kehitetään niin operatiivisella kuin hallitustasolla. Lisäksi analyysin kautta  voidaan hahmottaa  millaista osaamista tulisi olla jatkossa yrityksen johtamisjärjestelmässä että asiakasarvoa voitaisiin mitata, kehittää ja johtaa entistä paremmin.

Palvelu on saatavilla 30.6.2026 saakka.

 

Asiakasarvon kehittämisen polku-valmennus – yrityksillä pieni omarahoitus yrityskoon mukaan

Hankkeen aikana järjestetään neljä polkua, joista ensimmäinen alkaa syksyllä 2024.  Valmennukseen valitaan yritykset Asiakasarvoanlyysiin osallistuneiden yritysten joukosta.

Valmennus tavoitteena on laajentaa osallistujien ymmärrystä asiakasarvosta, sen mittaamisesta, kehittämisestä ja johtamisesta.

Valmennus kostuu viidestä, lähitoteutuksena kerran kuussa järjestettävästä noin työpäivän mittaisesta moduulista:

Jokainen osallistuva yritys laatii valmennuksen aikana oman asiakasarvon kehittämisen suunnitelman.

Valmennukseen voi osallistua useampia henkilöitä samasta yrityksestä ja valmennukseen osallistuneet saavat ammattipätevyystodistuksen.

Valmennukseen osallistuvilta yrityksiltä peritään pieni yrityksen kokoluokkaan sidottu osallitujakohtainen maksu.

Valmennuspolun sisältä ja yritysten omavastuuosuus julkaistaan toukokuussa 2024.

 

Kiinnostuitko, ota yhteyttä!

Pohjois-Karjala

Hallitusasiantuntija Pekka Nuutinen, 0400 – 679 554, pekka.nuutinen@kauppakamari.fi

Etelä-ja Pohjois-Savo

Hallitusasiantuntija Kari Voutila, 0400 – 617 479, kari.voutila@hallitupartnerit.fi

Hallitustyöstä lisää asiakarvoa

Olen kiinnostunut Asiakasarvon analyysistä ja pyydän ottamaan yhteyttä.

Hidden

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page: (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020). Important: Delete this tip before you publish the form.
Nimi(Pakollinen)
Sähköposti(Pakollinen)
Maakunta, jossa yritys sijaitsee(Pakollinen)

 

Hallitustyöstä lisää asiakasarvoa hanke
  • Kohderyhmänä Etelä-Savon, Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon maakunnissa toimivat mikro- ja pk-yritykset
  • Päätoteuttaja Pohjois-Karjalan kauppakamari
    • Hanketoteutus Pohjois-Karjalassa ja Asikasarvon kehittämisen polku-valmennukset
  • Osatoteuttaja Hallituspartnerit Itä-Suomi
    • Hanketoteutus Etelä- ja Pohjois-Savossa
  • Rahoittaja: Etelä-Savon ELY
    • Euroopan unionin osarahoittama
  • Hankeaika 1.3.2024 – 31.8.2026
    • Asiakasarvoanalyysipalvelu 30.6.2026 saakka
    • Neljä Asiakasarvon  kehittämisen polku-valmennusta
      • Syksy 2024
      • Kevät ja syksy 2025
      • Kevät 2026